hétfő, március 02, 2009

túl az első egyetemi napon

Ma voltam először itt egyetemen... Még nem volt semmi órám, most kell majd felvennem a kurzusokat. De bejelentkeztem az Erasmus irodában, kaptam diákigazolványt, elirányítottak a portugál kurzus színhelyére, ahol felvetettem magam egy kurzusra minden kedd és csütörtök estére. Holnap lesz az első órám. Kezdő csoportba jelentkeztem, csak hogy ott én lehessek a zseni... :D (valójában csak azért, mert nem hiszem, hogy nekem való lenne a haladó... ha mégis, majd váltok)
Ezen kívül megtettük (a kedves, bár néha kicsit furcsa tutorommal) a szükséges lépéseket, hogy legyen bérletem buszra és metróra. Szóval ha minden jól megy, holnap már kedvemre utazgathatok.
És még egy szuper ebédben is volt részem a menzán. Választhattam hal, hal és hal közül... említettem már, hogy nem szeretem a halat? ... ... ... :)
És a legfontosabb: tegnap beköltöztem a szobámba. Meg is mutatom rögtön. Kicsi, kicsit hűvös, de kedves, aranyos és az enyém. :)

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon jól hangzik! Igazán örülök, hogy jól alakulnak a dolgok.Ha gondolod és nagyon éhes vagy, küldünk Neked egy kis magyar halat!:) Mit szólsz hozzá?:)

Reka írta...

Látom, elég gyorsan belaktad a szobát - kellemes rendetlenséget teremtve. :-)))
És a maci is veled utazott? De jó!

Zitu írta...

Még jó, hogy velem utazott a maci. Nélküle nem indultam volna el... ;)

Zoli írta...

Az az érzésem, hogy rossz helyre mentél, ami az óceánpartot illeti. Lehet, hogy szuper meg szép de nem lesz más csak hal hallal meg kis haltortával. (már várom, hogy itthon legyél és rendelhessek neked valami tengeri izés pizzát) :D :D :D :D

Üdv a pesti szürkületből