szerda, május 27, 2009

Látogatók

Az elmúlt egy hétben a nővérem, Réka és a férje voltak itt meglátogatni engem, és persze megnézni Portugáliát, legfőképp Lisszabont. Hoztak nekem egy csomó tök jó dolgot: anya sütijét, 30 db túró rudit, kolbászt és szalámit. Nyammm. :)
Amellett, hogy meglátogattuk a szokásos látnivalókat, beiktattunk még három olyan programot is, ami nekem is még új volt:
1. Batalha - egy kedves kis város egy Mánuel stílusú kolostorral, ami a világörökség része. Érthető módon, mert lenyűgöző...
2. Oceanario - Lisszabon óceánáriuma, ami Európában a legnagyobb. Egy hatalmas és sok kicsi medencében olyan állatokat láttunk, amit még élőben soha. A kedvencem a vidra páros volt. Annyira aranyos állatok. Elnéztem volna őket órákig, ahogy játszottak egymással.
3. Sesimbra és a Serra da Arrábida - Sesimbra egy Setúbáltól nem messze fekvő kis halászfalu az óceán partján, ami sajnos mára már teljesen beépült szállodákkal. A város az Arrábida hegység lábánál fekszik, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a tengerre. Így hát ejtettünk egy kisebb túrát arrafelé, ahol tényleg lenyűgözött minket a látvány (szerintem ez Portugália legszebb helye...) és persze a kedves remete bácsi is, akivel út közben összefutottunk. :)
A hét fontos tanulsága volt még, hogy rá kellett jönnöm, Rékáékban folyik egy kis japán vér... a napi 250-300 fotó teljesen áltagos volt... :) De tényleg nagyon jó képeket készítettek. Ha felteszik őket a netre (persze nem mindet, nyugi), akkor majd megírom, hol tudjátok megnézni őket.

Nincsenek megjegyzések: